انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

در آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های بسیار کاربردی به اپلیکیشن تلگرام اضافه شد. که یکی از برجسته‌ترین این قابلیت‌ها، ویس چت تلگرام یا کنفرانس صوتی تلگرام می‌باشد. این قابلیت امکان صحبت کردن اعضای گروه و کانال را فراهم کرده است. با استفاده از ویژگی ویس چت گروهی تلگرام، ادمین‌های گروه و کانال‌ها می‌توانند بحث‌هایی را ایجاد کنند و در طی آن کاربران با هم به بحث و گفتگو بپردازند. اعضای گروه و کانال از زمان ایجاد ویس چت تا پایان آن هر وقت که بخواهند می‌توانند وارد چت صوتی شوند و یا از آن خارج شوند. امروزه کاربران تلگرام با استفاده از گفتگوی صوتی به ابعاد جدیدی از گفتگو در این پیام‌رسان دست یافته‌اند.

 

ویس چت(ویس کال) تلگرام چیست؟

تا حالا واژه ویس چت تلگرام به گوشتان خورده است؟ تا پیش از این با تماس های ویدئویی در واتساپ آشنایی داشتیم ولی دیگر خیلی عجیب است در تلگرام بتوان یک کنفرانس صوتی و گروهی برقرار کرد هم در گروه و کانال!

مهم ترین ویژگی ویس چت در تلگرام، امنیت و کیفیت فوق العاده و رمزگذاری سراسری آن است؛ به این صورت که موقع تماس آنلاین با افراد خیالتان راحت است که محتوای صحبتتان از طریق سرویس لحظه ای (time-tested) محافظت می شود. همچنین در صورتی که سیگنال های ناخوشایندی در محیط وجود داشته باشد تلگرام اتصال صدا را تنظیم می کند و بهترین کیفیت را در اختیارتان می گذارد.

 

اگر برای کسب و کار خود دنبال رباتی برای افزایش ممبر ویس چت دارید یا گروه های چت تلگرامی دارید رباتی ساخته شده برای رفاه شما!

 

قابلیت های ربات :

  • سرعت بالا

  • تنظیم میزان حضور در ویس چت و تاخیر وارد شدن هر اکانت

  • اهدا اکانت تنظیم خودکار پسورد برای اکانت ها

  • تغییر نام و عکس پروفایل

  • بخش تفکیک اکانت ها

  • دارای بخش استراحت برای اکانت های استفاده شده

  • امکان شخصی سازی برای هر فرد با امکانات درخواستی

 

برای خرید ربات و دریافت دمو با  ایدی زیر در ارتباط باشید :

PyCoderer@