انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چطور در گوگل ستاره دار شویم؟

ثبت review در گوگل چه کمکی میکند؟ اینکه یک سایت در نتایج گوگل به صورت ستاره دار نمایش داده شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل تعداد مرورها یا همان review های ثبت شده روی نقشه گوگل است. مرتبط بودن محتوای کامنتهای گذاشته شده با کلمات کلیدی شما میتواند از دیگر عوامل باشد. گرفتن 5 ستاره در هر مرور کمک فراوانی به ستاره دار شدن نتایج سایت شما مینماید.
علاوه بر این فعال بودن کاربرانی که برایتان مرور ایجاد میکنند از عوامل بسیار مهم به نظر می آید. به شما 5 ستاره میدهند. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قابلیت سایتها برای دریافت مرور متفاوت است. برخی اوقات موتور سرچ اجازه افزایش تعداد مرور ها را نمیدهد. بنابراین توصیه میکنیم حتما در دقعات متعدد و تعداد محدود سفارش ثبت مرور را انجام دهید.


برای سفارش ثبت review روی نقشه گوگل روی ایدی زیر کلیک کنید

PyCoderer@

 

ثبت review در گوگل

تعداد متناسی از مرور (به انگلیسی : review) را در گوگل مپ روی آدرس سایت شما ایجاد مینماید.اگر سایت شما اصلا ری ویو ندارد و یا تعداد آن باب میل شما نیست.همین حالا باما تماس بگیرید. 
برای ثبت review در گوگل مپ، ما با داشتن گروه بزرگی از صاحبان اکانتهای مخصوص به شما کمک میکند تا تعداد بازخوردهای 5 ستاره خود روی نقشه را افزایش دهید.
هر review با قید کلمات کلیدی شما در مرور ثبت خواهد شد .