انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

انجام کلیه خدمات تلگرام ، گوگل و ویکی پدیا

ساخت صفحه ویکی پدیا برای افراد، ساخت ربات تلگرام ، شماره مجازی و....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تعرفه ساخت صفحه ویکی پدیا و هزینه ساخت صفحه برای شرکت ها 

همانطور که در بالا توضیح داده شد ویکی پدیا هزینه ای برای ساخت صفحه برای شرکت و کسب و کار شما نمی گیرد. این کار می تواند کاملا بصورت رایگان توسط فردی که دانش و تخصص در این حوزه را دارد و یا یک فردی که با خواندن راهنمای ویکی پدیا آن را یاد گرفته انجام گیرد.

 

هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا چقدر است؟ تعرفه ساخت صفحه ویکی پدیا

هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا رایگان است بدین معنی که خو ویکی پدیا از شما برای نوشتن مقاله یا ویرایش آن پولی نمی گیرد. ولیکن متخصصین برای ساخت صفحه ویکی پدیا هزینه زمان و تخصص خود را می گیرند.

 

آیا همه می توانند صفحه ویکی پدیا داشته باشند؟

شاید خیر. از نظر ما و تا آنجایی که دیده و تجربه کرده ایم فقط افراد سرشناس و معروف و یا شرکت های معروف صفحه ویکی پدیا دارند. و در سراسر دنیا و همه زبان های ویکی پدیا این امر دیده می شود. گاهی اصلا ایجاد صفحه جدید ممکن است برای یک کسب و کار جدید، فردی که معروف نیست و یا شرکت نوپا و شناخته نشده مقدور نباشد. زیرا برای ایجاد صفحه باید آن شرکت یا فرد به اندازه کافی در فضای مجازی توسط وب سایت های معتبر معرفی شده باشد. معمولا شرکت ها و افراد بسیار معروف و تاثیر گذار صفحه ویکی پدیا دارند حال یا توسط خود شخص یا توسط سایر افراد در دنیا آن صفحه برایشان درست شده است.

چگونه خودمان را در ویکی پدیا ثبت کنیم؟

چگونه خودمان را در ویکی پدیا ثبت کنیم؟ سوالی که بسیاری از کاربران اینترنت ممکن است آن را سرچ یا جستجو نمایند. شما می توانید بصورت رایگان برای خود اکانت ویکی پدیا درست نمایید و از آن طریق شروع به ویرایش و یا ساخت یک صفحه ویکی پدیا نمایید. به منابع ذکر شده در زیر همین مقاله توجه کنید دقت نمایید مراحل ساخت صفحه و ساختن اکانت در خود ویکی پدیا توضیح داده شده است. بهترین مرجع برای مطالعه قوانین ویکی پدیا خودش است زیرا قوانین و مقرات آن ممکن است تغییر نماید و یا هر چند وقت یک بار بروز رسانی شود. می توانید یاد بگیرید و بعد از آموزش شروع کنید، دقت کنید همانطور که گفته شد اگر قوانین ویکی پدیا که در هر زبانی توسط مدیران آن نظارت و اجرا می شود و شما نیز ملزم به اجرای آن هستید را رعایت نکنید ممکن است ویرایش شما خنثی شده و یا صفحه ساخته شده توسط شما بطور کلی از ویکی پدیا حذف شود. بنابراین باید بدانید بیشتر نوشته های یکی پدیا هر لحظه ممکن است توسط کاربر های عادی و یا یکی از مدیران آن زبان (انگلیسی، فاسی، عربی، وغیره) تغییر کرده و یا ویرایش شود. چگونه خودمان را در ویکی پدیا ثبت کنیم؟

 

ایجاد بیوگرافی شخصی

ساخت صفحه ویکی پدیا

ساخت صفحه بیوگرافی

ساخت صفحه شرکت

برای مشاوره و ساخت روی ایدی زیر کلیک کنید :

PyCoderer@